Ingurumena-informazioko eskaerak

ENAIREk duen ingurumen-informazioa lortzeko prozedura
Prozedurari buruzko informazio osagarria
Paperean aurkezteko inprimakiak

Objektua

Zerbitzu honek herritarrei laguntzen die ENAIREk duen ingurumen-informazioa lortzen, uztailaren 18ko 27/2006 Legearen 13. artikuluan aurreikusitako salbuespenak kontuan hartuta, zeinaren bitartez arautzen diren informaziorako sarreraren, parte hartze publikoaren eta ingurumen-gaietarako justiziarako sarrerako eskubideak (2003/4/EB eta 2003/35/EB Zuzentarauak barne).

Prozedura ebazten duen organoa

Kalitate eta Ingurumen Alorra

Helbide elektronikoa: calidadmedioambiente@enaire.es

Ebazteko gehieneko epea

Orokorrean, hilabete  eskaera erregistroan jasotzen denetik. Informazioaren bolumena eta zailtasuna dela eta ezinezkoa bada adierazitako epea betetzea, bi hilabetekoa izango da epea, erregistroan eskaera jasotzen denetik.

Datuen babesa

Tratamenduaren arduraduna: ENAIRE. | Helburua: Ingurumenari buruzko informazio eskaerak izapidetu eta kudeatzea. | Legitimazioa: Datuen tratamendua ingurumenari buruzko araudian oinarritzen da. | Hartzaileak: Datuak ez zaizkie lagako hirugarrenei, legezko betebeharren kasuan izan ezik. | Eskubideak: Datuak kontsultatzea, zuzentzea eta ezabatzea, eta beste eskubide batzuk erabiltzea, ENAIREko Datuak Babesteko Unitate Zentralean (UCPD) (Avda. de Aragón 330 - Edificio B - 28022 MADRID) edo egoitza elektronikoaren bidez (enaire.sede.gob.es). Informazio osagarria: Informazio osagarria kontsulta dezakezu hemen: I. eranskina – Informazio osagarria – Datuen babesa.

Eskaera aurkezteko moduak

Izapidetzea paperean. Inprimaki hau erabil dezakezu, eta erregistro-bulego batean entregatu.          Izapidetze elektronikoa. Egin klik esteka honetan