Información pública de avaliacións ambientais de plans, programas e proxectos

O servizo posibilita a participación cidadá nos procedementos e estudos ambientais, facilitando a súa consulta e a presentación de alegacións.
Información adicional sobre o procedemento
Impresos para a presentación en soporte papel

Obxecto

Os procedementos que se someten a información pública son os seguintes:

  • Avaliación do impacto ambiental de proxectos de ENAIRE e AENA
  • Avaliación ambiental de instrumentos de planificación de ENAIRE

 

Se quere consultar os procesos de información pública actualmente en curso, pode acceder a través desta ligazón:

Procesos de información pública de documentación ambiental EN CURSO ENAIRE

Procesos de información pública de documentación ambiental EN CURSO AENA

Órgano responsable

División de Calidade e Medio Ambiente

Enderezo electrónico: calidadmedioambiente@enaire.es

 Protección de datos

Responsable do tratamento: ENAIRE. | Finalidade: Tramitar e xestionar as alegacións sobre “Avaliacións ambientais”. | Lexitimación: O tratamento dos datos baséase na normativa ambiental. | Destinatarios: Os datos non serán cedidos a terceiros agás obriga legal. | Dereitos: Acceder, rectificar e suprimir os datos, así como outros dereitos, ante a Unidade Central de Protección de Datos de ENAIRE (UCPD) - Avda. de Aragón 330 - Edificio B - 28022 MADRID (Madrid), ou a través da sede electrónica (enaire.sede.gob.es). Información adicional: Poderá consultar a información adicional no Anexo I – Información adicional – Protección de datos.

Formas de presentación das alegacións

Tramitación en papel. Pode utilizar o seguinte impreso e entregalo nunha oficina de rexistro.                           Tramitación electrónica. Prema na seguinte ligazón