Ondare-erantzukizuneko erreklamazioak

Herritarrek (pertsona fisikoak eta juridikoak) kalte pertsonal nahiz materialengatik aurkeztutako erreklamazioak izapidetzeko prozedura.                          
Prozedurari buruzko informazio osagarria
Paperean aurkezteko inprimakiak

Objektua

Prozedura honen objektua da partikularrei kalte-ordaina ematea urriaren 1eko 40/2015 Legeko 32. artikuluari jarraikiz, sektore publikoko erregimen juridikokoa, ondasun nahiz eskubideetan jasandako kalteak direla eta, baldin eta kalte hori zerbitzu publikoen ohiko edo ezohiko funtzionamenduaren ondorio bada. Salbuespena izango dira ezinbesteko kasuak edo partikularrak legez jasan behar dituen kalteak.

Prozedura ebazten duen organoa

Administrazio Kontseilua eta, hark eskuordetuta, ENAIREren Idazkaritza Nagusia

Ebazteko gehieneko epea eta epean ebazpena ez egotearen ondorioak

Ebazteko eta jakinarazteko gehieneko epea 6 hilabetekoa da. Epean ez ebazteak (administrazio-isiltasuna) ezestea dakar.

Datuak babesteari buruzko informazioa                                   

Tratamenduaren arduraduna: Identitatea: ENAIRE – IFZ: Q2822001J. Posta-helbidea: Avda. de Aragón, 330 - Edificio 2 - 28022 Madrid. Telefono-zenbakia: 900 929 220. Helbide elektronikoa: informacion@enaire.es Datuak babesteko ordezkaria (DBO): ucpd@enaire.es

Tratamenduaren helburua eta datuak gordetzeko epeak: Erreklamazioaren kudeaketa eta izapidetzea. Datu pertsonalak erantzukizunak preskribatzeko legezko epeetan gordeko dira. Legitimazioa: ENAIREren datuen tratamenduaren legezko oinarria jasota dago Datuak babesteari buruzko 2016ko apirilaren 27ko 679 Erregelamendu Orokorraren 6.1. artikuluaren c) atalean: urriaren 1eko 40/2015 Legearen araudia, sektore publikoaren araubide juridikoari buruzkoa. Hartzaileak: Ez da aurreikusten hirugarrenei datuak jakinaraztea, behar bezala ezarritako legezko arrazoiengatik izan ezik. Ez da aurreikusten zure datuak nazioartera transferitzea. Eskubideak: Eragindako pertsonek hurrengorako eskubidea dute: ENAIRE bere datu pertsonalak tratatzen ari al den jakiteko. Haien datu pertsonaletan sartzekoa, baita datu okerrak zuzentzeko eskatzekoa ere, edo haiek ezabatzekoa, beste arrazoi batzuen artean, datuak ez direnean beharrezkoak jaso zirenean zuten helburuak lortzeko. Egoera jakin batzuetan hau eska dezakete: Datuen tratamendua mugatzea; kasu horretan, ENAIREk datuok mantenduko ditu soilik erreklamazioak egiteko edo haien aurrean defendatzeko. Datuen tratamenduaren aurka egitea; kasu horretan, ENAIREk utzi egingo dio datuak tratatzeari, ezinbesteko arrazoi legitimoak daudenean izan ezik, edo balizko erreklamazioak erabiltzeari edo defendatzeari dagokionez izan ezik, banakako erabaki automatizatuak hartzeko datuen tratamenduari aurka egitea barne. Eskubideak ENAIREren Datuen Babeserako Unitate Nagusiaren aurrean gauzatu ahal izango dira (UCPD, Avda. de Aragón 330, Edificio 2 - 28022 MADRID; ucpd@enaire.es) edo ENAIREren Administrazio Elektronikoaren bitartez (sede.enaire.gob.es). Zure eskubideak erabiltzean ez baduzu jaso beharrezko arreta, erreklamazio bat aurkez dezakezu Datuak Babesteko Espainiako Bulegoaren aurrean – Helbidea: C/ Jorge Juan, 6 - 28001 MADRID (Madrid) – Egoitza elektronikoa: sedeagpd.gob.es

 kaera aurkezteko moduak

Izapidetzea paperean. Inprimaki hau erabil dezakezu, eta erregistro-bulego batean entregatu.                          Izapidetze elektronikoa. Egin klik esteka honetan