Reclamacións de responsabilidade patrimonial
Procedemento para a tramitación de reclamacións presentadas por cidadáns (persoas físicas e xurídicas) sobre danos persoais e materiais.
Información adicional sobre o procedemento
Impresos para a presentación en soporte papel
Obxecto
O obxecto deste procedemento é a indemnización aos particulares nos termos previstos no artigo 32 da Lei 40/2015, de 1 de outubro, de réxime xurídico do sector público, polas lesións que aqueles sufran en calquera dos seus bens e dereitos sempre que a lesión sexa consecuencia do funcionamento normal ou anormal dos servizos públicos, salvo nos casos de forza maior ou de danos que o particular teña o deber xurídico de soportar de acordo coa lei.
Órgano que resolve o procedemento
Consello de Administración e, por delegación deste, a Secretaría Xeral de ENAIRE
Prazo máximo para resolver e efectos da falta de resolución en prazo
O prazo máximo para resolver e notificar é de 6 meses. A falta de resolución en prazo (silencio administrativo) ten efectos desestimatorios.
Información en materia de protección de datos
Responsable do tratamento: Identidade: ENAIRE – NIF: Q2822001J. Enderezo postal: Avda. de Aragón, 330 - Edificio 2 - 28022 Madrid. Teléfono: 900 929 220. Enderezo electrónico: informacion@enaire.es Delegado de protección de datos (DPD): ucpd@enaire.es
Finalidade do tratamento e prazos de conservación dos datos: Xestión e tramitación da súa reclamación. Os datos persoais conservaranse durante os prazos legais de prescrición de responsabilidades. Lexitimación: A base legal para o tratamento dos datos persoais por ENAIRE encóntrase no apartado c) do artigo 6.1. do Regulamento xeral de protección de datos 679, do 27 de abril de 2016: normativa da Lei 40/2015, do 1 de outubro, sobre o réxime xurídico do sector público. Destinatarios: Non está contemplada a comunicación de datos a terceiros, agás por causas legais debidamente taxadas. Non está prevista a transferencia internacional dos seus datos. Dereitos: As persoas afectadas teñen dereito a: Obter confirmación sobre se ENAIRE está tratando os seus datos persoais. Acceder aos seus datos persoais, así como solicitar a rectificación dos datos inexactos ou, se é o caso, solicitar a supresión cando, entre outros motivos, os datos xa non sexan necesarios para os fins para os que foron obtidos. Solicitar en determinadas circunstancias: A limitación do tratamento dos seus datos, en cuxo caso só serán conservados por ENAIRE para o exercicio ou a defensa de reclamacións. A oposición ao tratamento dos seus datos, caso no cal ENAIRE deixará de tratar os datos, agás por motivos lexítimos imperiosos, ou por mor do exercicio ou a defensa de posibles reclamacións, incluída a oposición ao tratamento dos seus datos para a adopción de decisións individuais automatizadas. Os dereitos poderán exercitarse ante a Unidade Central de Protección de Datos de Enaire (UCPD), Avda. de Aragón 330 Edificio 2 - 28022 MADRID (Madrid), ucpd@enaire.es ou a través da Administración Electrónica de ENAIRE sede.enaire.gob.es. Se no exercicio dos seus dereitos non foi debidamente atendido/a, poderá presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos – Enderezo: C/ Jorge Juan, 6 - 28001 MADRID (Madrid) – Sede electrónica: sedeagpd.gob.es
Formas de presentación da solicitude
Tramitación en papel. Pode utilizar o seguinte impreso e entregalo nunha oficina de rexistro. Tramitación electrónica. Prema na seguinte ligazón